Izolacni vzdalenosti na DPS

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pátek Květen 10 22:48:37 CEST 2013

Konkretne mam tam nekolik  optronu PC817, ty maji v DIP mezi nohama 7.62mm,
pokud budeme pocitat footprint  1.2mm jsme na 6.42mm no a ja bych do teto
mezery potreboval jeste narvat 0.3mm track + 0.25mm mezeru a to jsem jiz na
5.8mm.
Y1 kondenzator ma roztec 7.5mm, vedou mi k nim 1.5mm tracky a jsme na 6mm,
vyrobce v DS vyslovne nedoporucuje nohy roztahovat.
To jsou nejuzsi mista a aby toho nebylo malo tak se snazim na euro kartu
(doufam, ze jednostranou) nacpat cca 160ks soucastek z toho dve trafa ETD39
a 29, elity, sekundaru 16 ks, primar 3ks atd.
Zkratka vetsinu SMD smeti jsme nacpal na bottom pod trafa a tak mi v
ostatnich mistech vychazi mezera 7.4mm.
5.8mm > 5.5mm myslite ze to mohu nechat?

Hutta