Vypaleni napisu na datovou stranu CD (DVD)

Marek Peca marek na duch.cz
Středa Květen 8 12:04:48 CEST 2013

> Tak, navíc jde opravdu jen o SW podporu, viz:
> *
> Kreslit můžete na CD vypálené jakoukoli vypalovačkou*, nemusí to být jen
> Yamaha F1.

Chapu spravne, ze z vety "Kreslit muzete na CD vypalene jakoukoli
vypalovackou" usuzujete, ze jde "jen o SW podporu"? Ja tedy souvislost
nevidim, ba jsem si temer jist, ze o ciste SW reseni nejde. Chapeme shodne
"SW" jako "SW v nadrazenem pocitaci (PC)" a nikoli firmware vypalovacky?

> Není důvod, proč by to nešlo (mimochodem ověřil jsem si to, jde to).

Slo by prosim sdelit zdroj? Jak jsem psal, zajimalo by me, zda nekdo
dotahl to ciste SW reseni, o ktere jsem se pokousel. Ne, ze by to k necemu
bylo dobre... ale ze zvedavosti.

ZdraviM.P.