Vypaleni napisu na datovou stranu CD (DVD)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Květen 7 22:35:53 CEST 2013

Tak, navíc jde opravdu jen o SW podporu, viz:
*
Kreslit můžete na CD vypálené jakoukoli vypalovačkou*, nemusí to být jen
Yamaha F1.
  Není důvod, proč by to nešlo (mimochodem ověřil jsem si to, jde to).
Máte-li tedy svá stará CDčka s nějakým tím nevyužitelným místem,
můžete je všechny vesele pokreslit :-).