Vypaleni napisu na datovou stranu CD (DVD)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 8 12:17:40 CEST 2013

Já jsem to zatím moc do hloubky neřešil, ale pravděpodobně je podpora už
v NERu:

http://www.ixbt.com/optical/cdrw-test-ide/yamaha-f1/nero-disc-t@2.png
https://forums.ebuyer.com/showthread.php/61610-Pioneer-DVR-S18LBK-%28218L%29-Supports-DiscT-2-Forget-LiteOn-LabelTag!
http://www.tomshardware.com/reviews/portable-cd-tattoos-yamaha,531-2.html

a další již uvedený odkaz:
http://diit.cz/clanek/yamaha-f1-44x24x44-ide

Mám cca 5 různých pálidel, zkusím to až bude čas otestovat.....