OT Realna trvanlivost vajec

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Květen 3 13:50:46 CEST 2013

A pak je druhy dusevni stav, prehnany strach z cehokoliv, spinou pocinaje a ecky konce :-)

Ps: nechu proc jste nepozadal onoho mistra aby ty levne vruty a prkna obstaral sam (to by se to eprve prodrazilo co?;-) anebo mu nevysvetlil, ze je nemeli, lina huba no a nam tady vypisujete jak bude v hospe drbat ?:-)

Odesláno z iPadu