OT Realna trvanlivost vajec

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Květen 3 08:45:27 CEST 2013

Myslim ze existuje nejaky dusevni stav, ktery se vyznacuje extremni
setrivosti bez ohledu na realny vysledek snazeni, byt pisatelem dotazu tak
zkusil bych se zamyslet nad tim, zda tim netrpim.
To je jako kdyz mi zednik rekl, ze na zasalovani mam koupit prkna a pak
jeste vruty, ale ze normalni vruty jsou drahe, ze mam koupit
sadrokartonarske! V obchode 1ks obyc vrut stoji 0,4Kc, sadrokartonarky
0,3Kc Potreboval jsem rekneme 200ks, sadrokartonarske se prodavaly v
mistnim obchode jen po 1000ks, koupil jsem obycejne 200ks za 80Kc, prkna
staly 3000Kc. Zednik pak nekolik hodin neustale brblal jaky jsem blbec, ze
obycejne vruty jsou drahe a ze se mi stavba prodrazi, pak na konci dne vzal
3000Kc a sel domu, nebo do hospody povedet jakemu rozhazovacnemu volovi
stavi. V realu utratil jsem 6080Kc misto  6060Kc.

Takze tech usetrenych 30Kc se vam muze taky vymstit 90Kc zaplacenymi na
pohotovosti a dale 30Kc za recept, to mate 120Kc plus cesta na pohotovost,
nemocenska,....
Karel