OT Realna trvanlivost vajec

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Květen 3 21:22:56 CEST 2013

Taky jsem dostal vynadáno, když jsem přinesl normální žluté vruty místo
sádrokartonářských.
Ale důvod byl jiný - sádrokartonové jsou prý ostřejší - špička - a mají
i ostrou šroubovici a lépe se do dřeva šroubují.
A do třetice je v krabičce bit, který prý dokonale drží ve vrutu - lépe
než ve žlutých.....