OT Realna trvanlivost vajec

Pátek Květen 3 06:04:06 CEST 2013

Dne 3. května 2013 1:36 Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz> napsal(a):
> Dobrý den všem,
>
> ale dnes jsem vyndal z lednice zapomenutou krabičku vajec. Je na ní napsána
> min. trvanlivost do 14.12.11:-) V lednici navíc nebyla celou dobu, tam se
> přemístila při úklidu před několika týdny. Jak dlouho byla předtím venku,
> netuším. Ale v kuchyni netopíme. Jedno jsem pokusně rozklepnul a nevypadá
> nijak podezřele. Cítit je asi jako zapomenutá mražená zelenina, takovým tím
> ledničkovým pachem. Tak nevím... vlastně si ani nejsem jist, jak by měla být
> cítit normálně...

> [...]

Jestli stavíte, přidejte je do malty. Jestli ne, přidejte je do koše.
To jste na tom tak špatně, že si nemůžete dovolit vyhodit pár vajec?
Když tam vydržely rok a půl, tak asi nikomu nechyběly, takže když je
vyhodíte, nebudou nikomu chybět dál. Nenajdete v kuchyni ještě další
poklady? Zrající sýry jsou nejlepší až po minimální trvanlivosti ;)

P.K.