Vlnoměr Tesla M117

Čtvrtek Březen 21 05:57:24 CET 2013

Dobré ránko,

     ano je to jen vlnoměr, ne GDO. Našla jsem od něj i dokumentaci,
někdo mi tu poslal odkaz za což děkuji. Baterie jsou dva monočlánky a
slouží k napájení zesilovače pro měřící přístroj. Demodulaci dělá jeden
z tranzistorů toho zesilovače. Jen k tomu chybí vstupní sonda, ale já
byla jen zvědavá co to vlastně je, přístroj není můj. Získala jsem jej
před časem od jednoho zdejšího přispěvatele pro jiného zdejšího
přispěvatele a teďka nastal čas na stěhování.

Saša Svobodová