RE: Vlnoměr Tesla M117

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Březen 21 07:27:18 CET 2013

Ahoj Sašo,

Nikdy jsem tento přístroj v praxi neviděl, takže se mohu mýlit. Ale domnívám se, že k tomu žádná sonda není potřeba. Prostě k tomu přiveď z generátoru koaxem signál o kmitočtu který je v pracovním rozsahu toho vlnoměru. Když na tento kmitočet naladíš vlnoměr tak se na měřáku ukáže výchylka. To je vše. Otázka je zda seženeš vhodný konektor. Lepší by asi bylo nahradit vstupní konektor něčím "normálním" třeba BNC.

	Martin.