[OT] Auto na vzduch - nulove naklady
Petr Simek
psimek na jcu.cz
Středa Březen 20 21:18:49 CET 2013
On Wed, 20 Mar 2013, Petr Labaj wrote:
> No to tedy ne, expandovaneho plynu bude mnohem mene.
> Zdvihovy objem valce pro stejny vystupni vykon bude u 200bar
> motoru mnohem mensi. Byl-li by stejny, tak kroutici moment
> (a tedy vykon motoru) bude vyrazne vyssi.
> Je to podobne jako u auta s turbem, tedy s vyssim tlakem po
> zazehu smesi. Take pro stejny vykon pak staci vyrazne mensi
> zdvihovy objem.
> Prave ten predpoklad (podle me nespravny) o stejnem zdvihovem
> objemu pro motor 200bar i 40bar velmi zatemnil cely problem,
> proto nebyl na 1. pohled videt rozdil ve vykonu/spotrebe.
Vas predpoklad o rozdilnem obemu valcu je naprosto chybny.
Jelikoz motor na vzduch jaksi pracuje ze zasobniku, tak tim
ze pracuje nam vzduch ubyva a tlak se nam ztraci. Takze ke
konci ten motor bude muset stejne dobre pracovat i se 40bar.
> PL
*------------------------------------------------------------------------*
| Petr Simek APS JU |
| psimek na jcu.cz |
*------------------------------------------------------------------------*
Další informace o konferenci Hw-list