[OT] Auto na vzduch - nulove naklady

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Březen 20 10:44:08 CET 2013


On Wed, 20 Mar 2013, RV wrote:


Kdyz se na to podivam z pohledu pracovniho cyklu motoru tak chci aby
v dolni uvrati byl nejaky konstantni vystupni tlak. To znamena ze na
druhem konci v horni uvrati musim napustit nejake mnozstvi vzduchu.
Pokud ma 200atm bude ho min, pokud 40atm bude ho vic. Nakonci ho bude 
stejne mnozstvi a sila kterou na konci tlaci na pist bude stejna ale
na zacatku bude s temi 200atm vyssi nez u 40atm takze integral sily
bude vetsi a draha pistu je stejna.


*------------------------------------------------------------------------*
|                          Petr Simek   APS JU                           |
|                             psimek na jcu.cz                              |
*------------------------------------------------------------------------*


> Eeeee a nehraje v tom roli to, ze ten vzduch nevypoustime jen tak ciste z 
> toho redukcaku, ale probiha tam dalsi pracovni cyklus v tom motoru?
>
> pokud budu mit flasku 20l na tlaku 200atm tak tam mam celkem 4000l vzduch pri 
> 0atm vuci okoli
>
> pokud to budu vypoustet do motoru o obsahu valce 1l a pracovnim tlakem 50atm 
> tak s kazdym zdvihem z te flasky ufoukne 50l vzduchu (pri 0atm) tak mi 
> vychazi - ve flasce na konci zustane take 50atm krat 20l objemu - tedy 1000l 
> takze podle me motor udela 3000l deleno 50l na jeden zdvih a dostanu ze motor 
> se otoci 60x a tim to skonci
>
> ten vzduch se nema kam ztratit a na tom redukcaku se s kazdym zdvihem jen 
> odpusti 1l vzduchu
>
> Radek Vicek



Další informace o konferenci Hw-list