[OT] Auto na vzduch - nulove naklady

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Březen 20 10:31:01 CET 2013

Eeeee a nehraje v tom roli to, ze ten vzduch nevypoustime jen tak ciste
z toho redukcaku, ale probiha tam dalsi pracovni cyklus v tom motoru?

pokud budu mit flasku 20l na tlaku 200atm tak tam mam celkem 4000l
vzduch pri 0atm vuci okoli

pokud to budu vypoustet do motoru o obsahu valce 1l a pracovnim tlakem
50atm tak s kazdym zdvihem z te flasky ufoukne 50l vzduchu (pri 0atm)
tak mi vychazi - ve flasce na konci zustane take 50atm krat 20l objemu -
tedy 1000l takze podle me motor udela 3000l deleno 50l na jeden zdvih a
dostanu ze motor se otoci 60x a tim to skonci

ten vzduch se nema kam ztratit a na tom redukcaku se s kazdym zdvihem
jen odpusti 1l vzduchu

Radek Vicek