Presnost RC oscilatoru

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Březen 19 12:26:38 CET 2013

>To jiste je moznost; ze AVR jede na ne beznem taktu pri rozumnem programovani
>nevadi, resp. muze to byt i vyhoda jako treba v tomhle konkretnim pripade. (ale
>tipnul bych si, ze ten problem nebyl jen v tom AVR, ze to spis byla kombinace
>vlastnosti obou dvou komunikacnich partneru a pripadne i pocasi...)

Len tak cvicne som pozrel do datasheetu FT230, (trvalo to asi minutu a ani
to prilis nebolelo :-) ), a uvadza sa chyba hodin 1667ppm (v tom
predpokladam ze je zaratana jednak chyba hodin USB podla USB specifikacie
500ppm, druhak jitter pouziteho zavesu), co je 0.1%. To je oproti ostatnym
zdrojom (nepouzitie spravnej kalibracnej hodnoty ktora je naviac pre ine
napajacie napatie nez 5V aj tak nevhodna, plus ta chyba baudratu) ozaj
zanedbatelne.

wek