Presnost RC oscilatoru

Úterý Březen 19 12:12:07 CET 2013

On 19 Mar 2013 at 11:05, Jaroslav Buchta wrote:
> No to jsem opravdu neresil a ani resit nebudu,
No tak to se pak neni cemu divit, ze to nefunguje :-))

> RC u ATMEGA si davam do skatulky - nepouzitelne ;-)
Tak ja interni oscilator mam za pouzitelny a pouzivam ho, neb jsem si v
datasheetu precetl, jak se s nim ma zachazet ;-)

> (jak jsem psal, pocital jsem s tim a privedl hodiny z FT230, to je
> predpokladam 6MHz synchronnich s komunikaci at uz jakkoli presnych a je
> po problemu).
To jiste je moznost; ze AVR jede na ne beznem taktu pri rozumnem programovani
nevadi, resp. muze to byt i vyhoda jako treba v tomhle konkretnim pripade. (ale
tipnul bych si, ze ten problem nebyl jen v tom AVR, ze to spis byla kombinace
vlastnosti obou dvou komunikacnich partneru a pripadne i pocasi...)

D.O.