Otacky na volt

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Pondělí Březen 18 13:55:35 CET 2013

Dobry den,

kdyz uz jsme u toho,
doporucuji precist http://lis.rlp.cz/predpisy/predpisy/dokumenty/L/L-2/data/print/L-2_cely.pdf - "Doplnek X". Pro modely
a bezpilotni stroje do 20kg se jedna spise o "doporuceni" (opravdu vhodne dodrzovat), nicmene nad 20kg je nutno svoleni UCL a vyse zmineny predpis je
_zavazny. Stejne tak je zavazny pro lety za ucelem vydelku.

Obzvlaste pak sekci 7 - Prostory.

A musim rict, ze jako pilot vrtulniku mam obcas z modelaru hruzu, protoze se nahrnou na letiste a stalo se mi, ze hned vedle drahy litalo nekolik
modelu - ktere nemate sanci videt, pokud nejste dostatecne blizko - pak uz byva i pozde.

Diky

TM