Jeste k LED pakum z T-LED

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Březen 6 20:02:35 CET 2013

On Wed, 6 Mar 2013, Pavel Hudecek wrote:

> Nedávno se tu diskutovalo o LED páscích a já zde sdělil zkušenost s tímto:
> http://www.t-led.cz/led-pasek-vnitrni-sq-300smd3/
>
> Tehdy jsem psal, že svítí poměrně málo. Nedávno jsem v kuchyni tímhle páskem
> prodloužil osvětlení kuchyňské liky a následoval šok: V porovnámí s předchozí
> částí, která je z GESu za 320, svítí naprosto brutálně. Plocha pod ním je
> viditelně víc osvětlená, přestože je od ní v cca dvojnásobné vzdálenosti.

A jaky typ barvy jste si koupil ? Ja si objednal na zkousku tyhle LED -

   http://www.tme.eu/cz/details/cll030-1206a1303m1/led-diody-vykonne-ostatni/citizen/cll030-1206a1-303m1a2/
   http://www.tme.eu/cz/details/cll030-1206a1273m1/led-diody-vykonne-ostatni/citizen/cll030-1206a1-273m1a2/

ta prvni 3000K sviti jasne bile bez jinych barevnych nadechu - hodila by
se na osvetleni pro praci. Ta druha 'teplejsi' 2700K ma bohuzel odstin do
ruzova. Snazim se najit neco co bude jako zarovka - bila s odstinem zlute
na lampicku ale neni to jednoduche..