Re: Trafa ( Bylo: Modifikovaná sinusovka a motor čerpadla ...)

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Červen 10 21:27:28 CEST 2013

A nema to trafo na sebe usmernovac a filtracny kondik? Uznavam, ze je to
skor nelinearna a imaginarna impedancia, ale vynutie napradno tam predsa
len nie je... To je jedna vec a druha, ze ja som cisty nezbruseny sinus
este v rozvodnej sieti nevidel.

A.