Re: Trafa ( Bylo: Modifikovaná sinusovka a motor čerpadla ...)

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Červen 10 21:14:49 CEST 2013

 10.6.2013, 21:09:03

Ze by se trafo bez zateze mohlo presycovat mne taky napadlo, dodatecne
to jeste odzkousim.
Asi by takove reseni bylo prijatelne, kdyby to trafo bylo pevnou
soucasti nevypinatelneho zarizeni, popr. s vypinanim na primarni
strane.
Ale jako samostatny adapter s konektorem, je to velka prasarna.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz