Trafa ( Bylo: Modifikovaná sinusovka a motor čerpadla ...)

Pondělí Červen 10 21:59:34 CEST 2013

nějak mi to rozum nebere ... přece zatížením sekundáru se sycení o tolik
nesníží. Sycení je dané indukovaným napětím, takže při zatížení
indukované napětí na primáru klesne jen o úbytek na odporu vinutí. U
hodně blbého malého tráfka, kdy napětí sekundáru při zatížení klesne
třeba na 64%, klesne napětí primáru o 20% a při polovičním zatížení jen
o 10. Tohle má vážně na ztráty trafa takový vliv?
Anděl