OT Inspirace - halove samokridlo pro deti

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Červen 2 13:43:23 CEST 2013

Jednodussi varianta s peknym raketovym zvukem je PET flaska a do vicka
navrtat otvor 5.5-6mm (ten prumer je dost zasadni). Dovnitr kapnout
trochu obycejneho lihu (technickeho) - jen aby byly steny mokre - uvnitr
se vytvori pary.

Je treba si udelat nejakou rampicku - startuje se to normalne sirkou -
jen je treba z boku aby vam to neoslehlo prsty - kdyz se zadari tak to
vystreli klidne 10-15m - zalezi na flasce.

RV