OT Inspirace - halove samokridlo pro deti

AZe aze na seznam.cz
Neděle Červen 2 15:29:35 CEST 2013

Zrovna včera večer jsem na tohle s kolegou vzpomínal. Jako kluk jsem dostal
sadu dvou raket na vodu, byla k tomu malá pumpička jako na kolo, raketa byla
asi 25cm dlouhá.  Naplnila se do 2/3 vodou a nasadila na zpětný ventilek na
pumpičce, kde bylo těsnění. Na raketě bylo na trysce osazení, do ktrého
zapadala odpalovací vidlička. Po napumpování se pak pojistka odjistila.
Létalo to docela vysoko. Bylo to běžně v prodeji, název už nevím. Tvar jako
V2. Stříbrná barva.
aze

Doporučuji další námět na tentokrát venkovní blbnutí s dětmi. Sice
vypuštění pet lahví jako raket.
http://www.finkbuilt.com/blog/water-rocket-party/
Láhev naplněná vodou do poloviny, a natlakovaná řekněme na 5Bar pěkně
vyletí vzhůru. Údajně se před cca 10-ti lety v modelářských prodejnách
prodávaly hotové vodní rakety, já ji ovšem nikdy neviděl.
Jeden český odkaz ke zmíněné problematice
http://vodni-rakety.own.cz/news.php?item.4.1
Lubor