OT Inspirace - halove samokridlo pro deti

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Červen 2 13:23:15 CEST 2013

K tématu odporového drátu:
A v gesu i v gM kopíte kanthal .1 a .18mm
Trošku horší je sehnat chromnikl, který asi používají v tom
instruktážním videu.
Ten jsem našel jen na
http://www.helago-cz.cz/product/odporovy-drat-chrom-nikl/

Doporučuji další námět na tentokrát venkovní blbnutí s dětmi. Sice
vypuštění pet lahví jako raket.
http://www.finkbuilt.com/blog/water-rocket-party/
Láhev naplněná vodou do poloviny, a natlakovaná řekněme na 5Bar pěkně
vyletí vzhůru. Údajně se před cca 10-ti lety v modelářských prodejnách
prodávaly hotové vodní rakety, já ji ovšem nikdy neviděl.
Jeden český odkaz ke zmíněné problematice
http://vodni-rakety.own.cz/news.php?item.4.1
Lubor