18650 LiIon z eBay

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Červenec 30 12:25:53 CEST 2013

Dobrý den,

Tak teď jsem si zrovna psal s číňanem, od kterého jsem koupil poslední
baterku:
Já: Ta baterka je špatná, má 620mAh
On: OK, asi špatný kus. vrátím peníze. Dáte mi 5hvězd?
Já: Dám, když mi poradíte jaký typ si mám koupit, aby to mělo normální
kapacitu?
On: Kupte si je doma v obchodě.
Já: Tady jsou všechny čínské.
On: Tak to je zlé. Všechny levné jsou stejné a špatné. Mají jenom jiný
potisk. Kupte si značkové
Já: OK. Zkusím.

Takže super.

S pozdravem,