18650 LiIon z eBay

Úterý Červenec 30 12:03:06 CEST 2013

Já mám ještě trochu dražší 2,3 Ah od chobota, tuším že Panasonic.
Dvojici článků mám už pár let, používám občas a občas se mi je povedlo
taky vybít na 2,6V/článek. Nabíjím (zatím) bez balanceru a jen si napětí
kontroluju. Naposled včera při vybití jeden článek 2,72, druhý 2,8. Po
nabití měly oba zase úplně stejně - naprostá spokojenost.
Anděl