18650 LiIon z eBay

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červenec 30 12:55:35 CEST 2013

 30.7.2013, 12:40:47

Tak moc zle to neni.
Pokud vam staci kapacita cca 2000-2500 mAh, da se koupit neco
cinskeho, pro 3000 mAh uz musite jit do znacek, za trochu delsi
penize, minimalne za postovne.
Tan vas akku je nejspis sprostej podvod cinskeho zmetka. Zkuste ji
kuchnout, moc bych se divil, kdyby uvnitr obalu 18650 nebyl malej AA
akku.

kupoval jsem nedavno tyhle
http://www.ebay.com/itm/271200646729?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
a nameril kapacitu cca 2200-2250 mAh.
a pak jeste tyhle
http://www.ebay.com/itm/290714539642?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
a moje mereni v podstate souhlasi s timto
http://lygte-info.dk/review/batteries2012/TrustFire%20TF18650%203000mAh%20(Flame)%20UK.html
A nejake dalsi testy, krom jiz uvedeneho lyste-info.dk
http://www.torchythebatteryboy.com/p/18650-batteries-chargers.html

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz