vikend - demonstracia urychlovania v urychlovaci

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Neděle Červenec 14 19:25:35 CEST 2013

Pekne to popisuje tenhle obrazek
http://www.zababov.cz/wiki/index.php/DCC_syst%C3%A9my_schematicky
Vsechny ty komponenty jsou koupit znackove draze, "neznackove" levne
nebo ubastlit. Jak DCC (to vas ale asi ani nezajima) tak XpressNet
jsou otevrene normy. K Xpressnetu jsou jeste ruzne alternativy, ale
myslim, ze nejrozsirenejsti je u nas ten XpressNet. Ty dekodery
prislusenstvi ovladaji treba vyhybky atd. Ta zpetna sbernice byt muze
a nemusi.

Lukas Burda