vikend - demonstracia urychlovania v urychlovaci

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Červenec 14 16:33:38 CEST 2013

Jeden student se vlackama hodne intenzivne zabyval, tak jsem se ho zeptal. Odpoved nize:

No protokol je DCC, to je protokol, co je komunikace v kolejích. Protokol, co je mezi ovladačema a tím pádem i mezi interface s PC je express net vytvořený firmou LENZ a dá se stáhnout na netu ale jen v němčině. Otevřený ten protokol je. Nejvíce se člověk dozví asi na těchto stránkách http://usuaris.tinet.cat/fmco/home_en.htm

Jakub Serych