PWM regulace ss motoru - pretizeni?

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Leden 29 19:50:42 CET 2013

Moje chyba, mel jsem samozrejme v tomto kontextu na mysli permanentni
magnety,
nebo motor s nezavislym buzenim buzeny konstatnim napetim.

Obdobne problemy jsou u motoru s pararelnim buzenim.
Tam kdyz regulujete napajecim napetim, tak dochazi
i k postupnemu odbuzovani statoru a stoupe proud rotorem.
Vysledekem jsou velke ztraty a nestabilni otacky motoru
(motor ma maly moment pri velkem proudu kotvou, pri zmene
zateze se okamzite zmeni otacky).

Ale to neni tazateluv pripad :).

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158