OT:Xilinx - ach jo.

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Středa Leden 23 22:18:38 CET 2013

Jen jsem si poridil programator, zvladl trivialni veci a ted nesezenu IC,
fakt skvele :-)
Ti cernosi v USA musi zit v nejakem paralenim vesmiru.
Nedavno jsem se zde ptal na soucastky Analog Devices, je hezke, ze vyrabi
veci jako AD8021, ale kdyz distributor prodava nejmensi jednotku 99ks asi
toho noc v CR neproda :-)
U jine soucastky dodali i mene, ale chteli vedet zda ji nehodlam pouzit do
raket, nebo reexportovat do nejakych nevhodnych zemi.
To neslyseli o zbytecnych otazkach ?  I kdybych si doma stavel |Pershing
nebo byl nakupci od Bin Ladina, tak prece se neprasknu.
Nejak tomu prestavam rozumet.
Na FPGA prece neni nic zazrackeho, alespon ja to chapu jako relativne
jednoduchou strukturu, kde jde jen a jen o to kolik toho danym vyrobnim
procesem dokazu nacpat na danou plochu. Vetsina vyrobnich kapacit na
polovodice neni v USA a nejspise bude realne v rukou cinanu a arabu.tak o co
kmenu kenskych valecniku jde?

Hutta