OT:Xilinx - ach jo.

Marek Peca marek na duch.cz
Středa Leden 23 22:42:25 CET 2013

On Wed, 23 Jan 2013, hutta.j at seznam.cz wrote:
> (..) Vetsina vyrobnich kapacit na polovodice neni v USA a nejspise bude
> realne v rukou cinanu a arabu.

To se asi pletete. Pokud jde o ITAR (coz nevim jiste, zda je tento pripad,
ale prinejmensim slova ASIXu tomu nasvedcuji), pak skutecne (mozna
prekvapive) rozhoduje umisteni tovarny, a ne kapitalu.

Priklad: jedina mne znama kosmicka-letecka radiacne odolna FPGA, ktera lze
u nas pouzivat bez ITARoveho opruzu, jsou od Atmelu. Firma americka, ale
zrovna tato konkretni divize FPGA je v Evrope.

Actel (nyni MicroSemi) i Xilinx, dalsi hraci s temito MIL-aero-space
verzemi FPGA, jsou oboji dost zaITARovana. Zda se ale, ze nejak prituhlo a
mozna se to bude tykat sirsiho spektra soucastek. Driv s tim otravovali
jen u tech "obrnenejsich".

> tak o co kmenu kenskych valecniku jde?

Je to konspirace s cilem privest bezFPGAckove Evropany zpatky do chysi,
kde se budou tetelit u skomirajiciho ohniste s Atmelem 40K40 na ~50MHz ;-)

Lepsi casy prejeM.P.