OT:Xilinx - ach jo.

Marek Peca marek na duch.cz
Středa Leden 23 19:54:51 CET 2013

> hmm, budem sa na to muset pozret. V kazdom pripade je to zaujimava
> informacia, dufam ze sa budu dat kupit kusovky aj nadalej.
> Americania sa touto paranojou likviduju uz nejaky cas. Bohuzial uz nie su
> technologicky vyspeli jedini na svete. Velmi pekny priklad je vynasanie
> druzic do vesmiru. Zo svetovej jednotky koli ich vlastnym regulaciam spadli
> na zanedbatelne vykony a biznis prebrala konkurencia z Europy, Ruska a Azie.

Znepokojive!

Zatim jsem nezjistoval (a nehrnu se do toho), zda to, co pise ASIX, ma
podklad v US ITARu, nebo je to jinak. Ale desi me, ze by to mohla byt
pravda a vztahovat se na FPGA jako takova. To by totiz souhlasilo s tim,
ze se zahadne umensily i evropske skladove zasoby Actel/MicroSemi, ktere
jsem v tomto tydnu hledal.

Naproti tomu na (US) DigiKey je jich dost, takze to tak asi bude.

Inu, ITARove papiry se vybavit daji, ale je to velka otrava a zdrzeni.

ZdraviM.P.