OT: MEGAfail

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Leden 23 12:35:03 CET 2013

Zdravím,
  tak se směju, až se za břicho popadám:
  Kolega mi poslal odkaz na soubor, ať si stahnu, na zbrusu novém MEGA serveru.
URL bylo hezké, naprosto nečitelné, ale budiž.
  První pokus: wget <URL>. Failed. Přišel jen kód plný tučných scriptů, které
mne nebavilo louskat.
  Druhý pokus: firefox <URL>. Začala se točit kolečka, žížala lezla po železe
(aneb progress bar), pak se objevila podivná stránka, která po mně chtěla cosi
odsouhlasit, a pak... konečně... klik na Download. Ale daleko jsem se nedostal.
Stránka na mne vybafla, že potřebuji POSLEDNÍ VERZI FLASH PLAYERU 11. To je
ovšem zase fail. Já totiž výše jmenovanou poslední verzi mám. Tedy tu poslední
verzi, která je pro Linux k dispozici.
  To mne opravdu rozesmálo. Tak Mr. DotCom naprogramoval svoji Megu tak, že
pro úplně blbé stažení souboru pomocí URL, tedy tu nejjednodušší činnost, jakou
si lze vůbec představit, je třeba tak horký flash, kterým nemohu sloužit :-).
Vůbec mi nevadí, že je zase bita minoritní platforma, já bych tuhle službu
stejně nikdy nepoužíval, ale spíš se nestačím divit, jaký vrchol
programátorského umu zase spatřil světlo světa :-).
  Zdraví Pavel