Telefon

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Leden 24 12:48:49 CET 2013

Zdravím,
  ano, přesně to je ono. Ovšem terminologie pana Lukeshe byla nepřesná,
v angličtině je to "Comfort Noise", zkratka CN.
  Používá se to nejen u GSM, ale i u VoIP.
  Důležitá vlastnost CN je, že se skutečně vkládá jen v okamžicích, kdy
není k dispozici media stream z druhé strany. Pokud to šumí pořád, tak to
rozhodně nelze nazvat "komfortním", neboť je to naopak obtěžující.
  S pozdravem Pavel