OT vikend (Elektronika do auta)

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Sobota Leden 19 14:54:39 CET 2013

Prototyp tzv. krehkeho lomu je Titanic - a to byl v tekute slane vode tzn.
min -2.5 stupne...
Mam znameho pres ocele - ten to dovede teoreticky zduvodnit na atomarni
urovni, ale je to tak ze je rozdil jestli je to o 1500 nebo 1550 stupnu mene
nez teplota tani oceli - divne ale je to tak.

Zdravi Petr Kubac