Ještě k PICu - uklízení proměnných při výpadku napájení

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Leden 13 18:29:34 CET 2013

Hmm a proc na to nevyuzit bud jeden AD kanal a nebo kdyz uz tak
komparator primo v PICu.

Ja ted v tom solarni regulatoru merim napeti baterie, ktera to cele
napaji a potrebuji po odpojeni korektne zapsat udaj o vyrobene energii,
ktery si pri spusteni z eeprom ctu. Je to 8 zapisu do eeprom a celej
regl odstavuji v okamziku kdy na baterii je 9.5V a LM2575-5V, ktery to
napaji chodi tusim od 8V nahoru.  Prikon celeho regleru je cca 0.25W a v
okamziku odpojeni baterie to jede z kondu 470uF.

Zatim se to stihnulo vzdycky korektne zapsat.

RV