OT: Excel vs. Calc

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Leden 10 00:36:08 CET 2013

K licencnej politike MS sa vyjadrovat nebudem. K makram som chcel
povedat len tolko, ze ma prijemne prekvapilo, ze LO vobec VBA makra
dokaze prijat a aj ked kdesi nieco skoncilo s chybou, zrejme by to bolo
riesitelne. Zarazilo ma len "zašmodrchanie" (snad osadenstvo rozumie
vyznamu slova) spustania.
Aktualizacie.. "(pokud to tak nastavíte)" .. no nenastavoval som nic. Ze
je to bezne u Win programov, je, ale ako som pisal, ani to nemam rad.
Cakal by som aspon upozornenie s moznostou vypnut. A nie nevedomky
(nemat Kerio) si na pozadi nieco nechat stahovat a menit.

Zarazilo ma toto:
 > Novell měl v plánu to zlepšovat, jak to
 > dopadlo, momentálně nevím.
Co s tym ma Novell? V About spomenuty nie je. O tej firme nechcem ani
pocut a jej produkty okamzite zmazem z PC! Esteze som siahol len po
portable verzii.

miro