optické vlákno

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Leden 8 13:09:34 CET 2013

Dobrý den,

S tímto nemám zkušenosti, čili potřebuji trochu postrčit. Mám aplikaci, kde
potřebuji signalizovat stavy na panelu. Stačí svítí, nesvítí. Těch signálů
je 6. Ovšem, dostanu se k tomu pouze při realizaci. Po dokončení se všechno
zalije betonem a přístup nebude k ničemu. Napadlo mě použít optické vlákna,
ty svést do místa, kde bude přístup a tam dát do krabice led a k nim optické
vlákna. V zemi bude panel, na kterém by bylo ukončeno optické vlákno -
provrtáno, prostrčeno ukončeno zároveň s čelní čelem panelu. Vzdálenost
panel krabice cca 3m.

1/ bude to fungovat?

2/ jsou různé průměry optických vláken?

3/ kde se dá vlákno pořídit za rozumný peníz v délce cca 40m?

Díky. Míra

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 7867 (20130107)

http://www.eset.cz