infrapajka

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Úterý Leden 8 13:53:34 CET 2013

Když jsem o tom kdysi uvažoval, tak mi bylo lidmi z praxe doporučováno
připlatit si za horkovzduch. Právě z důvodů, že pouzdra jsou černá a pájka
lesklá...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 272 732 827
Fax +420 272 681 232

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Labaj
Sent: Tuesday, January 08, 2013 1:17 PM
To: HW-news
Subject: Re: infrapajka

Jsem taky hodne zvedavy, jake s tim jsou prakticke zkusenosti.
Vzdy jsem si laicky rikal, ze to zahrati prece musi byt zavisle na emisivite
ohrivaneho prvku, takze bych cekal, ze stribrne vyvody se budou zahrivat
pomaleji nez cerne pouzdro integrace.
Ale treba na na http://www.hotair.cz/hot_i.php?a=13 pisou, ze je to naopak,
coz mi moc hlava nebere:
"Plastové komponenty jsou IR záření zahřívány podstatně pomaleji než kovové
prvky a proto je nebezpečí sníženo na minimum..."

PL