Re: optické vlákno

Martin Persich persich na transcon.cz
Úterý Leden 8 13:19:23 CET 2013

Běžné "skleněné" kabely mají průměr, který by mohl svítit, max 62,5 um, což podle mne není mnoho.
Spíše by mohl připadat v úvahu POF (plastový), který má průměr cca 1 mm a měli ho snad i v GME.
Martin. persich na transcon.cz

  ----- Original Message -----
  From: Miroslav Draxal
  To: 'HW-news'
  Sent: Tuesday, January 08, 2013 1:09 PM
  Subject: optické vlákno

  Dobrý den,

  S tímto nemám zkušenosti, čili potřebuji trochu postrčit. Mám aplikaci, kde potřebuji signalizovat stavy na panelu. Stačí svítí, nesvítí. Těch signálů je 6. Ovšem, dostanu se k tomu pouze při realizaci. Po dokončení se všechno zalije betonem a přístup nebude k ničemu. Napadlo mě použít optické vlákna, ty svést do místa, kde bude přístup a tam dát do krabice led a k nim optické vlákna. V zemi bude panel, na kterém by bylo ukončeno optické vlákno - provrtáno, prostrčeno ukončeno zároveň s čelní čelem panelu. Vzdálenost panel krabice cca 3m.

  1/ bude to fungovat?

  2/ jsou různé průměry optických vláken?

  3/ kde se dá vlákno pořídit za rozumný peníz v délce cca 40m?

  Díky. Míra