PCB toner-tranferem, leptany v persulfatu

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Leden 6 10:58:28 CET 2013

Dne 6. ledna 2013 10:47 Petr Labaj <labaj na volny.cz> napsal(a):
> Uznavam, ze jsem natvrdly. Ale stejne si to moc nedovedu predstavit.
> To jako v prstech tu A4 resistu podelne ohnete, aby se Vam neohnul ("nezvadnul") ?

Nojo, tak tady je jadro pudla :)
Ja nikdy nemam material na A4. Vzhledem k tomu, ze by se mel rezist po
nalaminovani celkem rychle sdelat, tak ja laminuju mensi kusy.
Ted to bylo cca 13x9 cm  :)
Ten rezist je celkem lehky, takze to mavnuti jako kdyz chci vyklepat
prach staci. Ale je fakt, ze jsem to nedelal na A4. Treba bych pak
pokorne musel jit mokrou cestou.

> Rekl bych, ze to lidi, kteri laminuji nasucho v laminatoru delavaji tak, ze sloupnou jen
> kousek kryci folie, a zbytek se prubezne sloupava pri zatahovani tistaku do laminatoru.

Tak tohle si nedokazu predstavit ja, jak to zvladnou odtrhavat a
zaroven zajistit aby se to nezmuchlalo v laminatoru.

> No az upravim ten svuj laminator (po znich), tak to pak zkusim vychytat.
> Je tam neprijemne to, ze je resist po sundani kryci folie lepivy. Takze o to mene si
> umim predstavit, jak ho jednou rukou drzite.

Az se k tomu zase za pul roku dostanu tak si pokusim vzpomenout a natocit to.
Ale myslim, ze to vysvetluje rozmer meho rezistu.

PK