PCB toner-tranferem, leptany v persulfatu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Leden 6 11:30:30 CET 2013

| Ja nikdy nemam material na A4. Vzhledem k tomu, ze by se mel rezist po
| nalaminovani celkem rychle sdelat, tak ja laminuju mensi kusy.

Proc?
Nalaminovany ma mit podle vyrobce stejnou zivotnost jako nenalaminovany.
Takze rok zadna mira.

| Tak tohle si nedokazu predstavit ja, jak to zvladnou odtrhavat a
| zaroven zajistit aby se to nezmuchlalo v laminatoru.

No myslel jsem ten resist prilepit na okraj PCB. Ten PCB bude samozrejme
vodorovne, resist se prehne pres laminator, cimz bude vtahovan rovne.
Pred vchodem do laminatoru pak drzet ten konec odloupnute folie, no a pri
posuvu laminatorem se bude resist prubezne stahovat z krytu toho laminatoru
a prubezne se bude odlepovat ta kryci folie.

Tady jsem ulozil umelecke ztvarneni:
http://www.volny.cz/labaj/Laminace.jpg

PL