Re: Vitodens 100-W - čidlo externího bojleru TUV

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Leden 6 05:47:17 CET 2013

Vzdy jsem si myslel, ze formulace "diky za snahu" se pouziva v pripade,
kdy se nekdo snazi, ale nakonec se stejne netrefi.  ;-)
Tohle ale teda podle me neni tento pripad.
Pokud jste ten manual cetl, tak na strane 52 mate primo krivku, jakou by
ten termistor mel mit.

PL
  ----- Original Message -----
  From: Jan Půhoný
  To: HW-news
  Sent: Saturday, January 05, 2013 6:22 PM
  Subject: Re: Vitodens 100-W - čidlo externího bojleru TUV

  Zmatek v tom je. Na kotli mam jasne napsano WB1B + nejaky carovy kod. Kazdopadne tam je take napsano ze je max 26kW (ten WB1C co jste od nej manual nasel vy je do 35kW).

  IMHO - ty desky vypadaji stejne - elektroniku budou mit stejnou ...

  Ted jeste zjistit hodnotu toho termistoru ... to jsem se tam jaksi nedočetl...

  Každopádně díky za snahu.

  Honza Půhoný