Re: Vitodens 100-W - čidlo externího bojleru TUV

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Sobota Leden 5 18:22:19 CET 2013

Zmatek v tom je. Na kotli mam jasne napsano WB1B + nejaky carovy kod.
Kazdopadne tam je take napsano ze je max 26kW (ten WB1C co jste od nej
manual nasel vy je do 35kW).

IMHO - ty desky vypadaji stejne - elektroniku budou mit stejnou ...

Ted jeste zjistit hodnotu toho termistoru ... to jsem se tam jaksi
nedočetl...

Každopádně díky za snahu.

Honza Půhoný