Re: Vitodens 100-W - čidlo externího bojleru TUV

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Neděle Leden 6 09:01:52 CET 2013

Diky moc, myslel jsem, ze to je jeden z tech manualu ktere jsem uz videl...
ale je to ono:-)

Kazdopadne to jdu vyzkouset, akorat nejsem moc moudry ze zapojeni tech
svorek... uvidim az to rozdelam.

Tak jak to je kresleno tak to je zapojeno jakoby na jednu svorku...

Dam vedet jak to dopadlo :-) Jeste jednou diky.

Honza Půhoný