Matika v MCU

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Leden 2 13:21:20 CET 2013

Tak me programovani takovych veci (autonomnich) dost bavi, takze pro me
to ma nezanedbatelne kouzlo - pred svatky jsem lezel takze idelani zabava.

Co se tyka vaseho zapojeni - nijak ho nesnizuji, ale pro me ma
nezanedbatelnou pridanou hodnotu nejen vlastni zpracovani vykonu z
panelu, ale i celej dalsi navazanej power management - jen nabit baterii
z panelu mi nestaci.

Vam veskere dalsi veci (rizene cyklovani baterie, inteligentni spinani
pridavne zateze), ktere povazuji za dulezite, budou zarizeni dal
zeslozitovat - protoze nektere veci jsou navzajem zavisle a je treba aby
se system ridil nejakou strategii (treba kdyz je baterie vybita a nabiji
se ze site a rano zacne nabijet panel, aby se pridavne nabijeni vyplo,
ale jen v pripade, ze nabijeni z panelu je dostatecne).

A dalsi vec je, ze zrovna zarizeni jako solarni elektrarna by mela byt
schopna nejak logovat svuj stav - i ted koukam vzdalene domu co se tam
deje - 250W je uz dostatecny vykon na to aby zpusobil nejakou paseku -
treba jen tim, ze odkragluje baterku za x tisic.

Radek Vicek