Matika v MCU

Středa Leden 2 13:06:02 CET 2013

Právě v tomhle je kouzlo analogové techniky. Pravda, mám tam o dost víc
součástek a o něco větší desku, ale nemusím se týden trápit s programem
(když nemusím tak se tomu vyhýbám) a přesnost regulace je daná jen
drifrem operáku :-) Teda abych nejásal předčasně, za týden mi přijde
tišťák a pak se uvidí...

Anděl