Matika v MCU

Středa Leden 2 16:54:26 CET 2013

To sice máte pravdu, ale já to chci mít všechno co nejjednodušší a ani
časem tam nechci vymýšlet složitosti. Systém bude pracovat tak, že pokud
je baterie plně nabitá, cca 20% kapacity odevzdá přes měnič do obvodu
ledkových svítidel 32V. Vím že určování vybití podle napětí není zrovna
nejlepší, ale na tohle stačí. V případě potřeby mohu přepnout, aby ten
měnič běžel do 10V na baterce (vybitý stav). I když to nepřepnu, bude
ten 32V okruh zálohovat svými 12V, což vybraná svítidla přepne do režimu
nouzového osvětlení. Jo, je možné že časem tam přidám nějaký MCU, který
to bude řídit líp, ale zatím jsem přesvědčený že nemá cenu se s tím zas
až tak zabývat.
Výkon tam mám trochu menší než vy, jen 100W, ale aby to něco nevyvedlo,
je základ mít všude pojistky. Přece jen baterie do zkratu není žádná
sranda. Baterku mám NiCd 12V 360Ah (normální nabíjecí proud 72A), takže
nějaké přebíjení proudem 7,5A vydrží hóóódně dlouho, než bude potřeba
dolít vodu.
Anděl