OT: placeni poplatku za radio v mobilu (bylo: Re: Lacne a "hlupe" telefony)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Únor 27 14:02:08 CET 2013

Já bych se zase kolegy "Na" až na to oslovení mírně zastal... Můj názor:

1) proč neodpovídat na vcelku jakkoliv staré příspěvky, pokud jsou stále
k věci?

2) ptát se kolik platí ČEZ na rozhlasových poplatcích je sice zdánlivě
nesmysl (tím spíš zde), ale jen do doby, než se zamyslíte na téma
"tajené výhody polostátního molochu vs. běžný ovčan" apod. Třeba je nemá...

Viz i třeba neskutečně nízké ceny za mobilní spojení pro některé
"vyvolené" (často obhajováno "množstevní slevou" apod.). Já když volám
čím dál míň a účet chodí čím dál vyšší, tak mám pocit, že je někde něco
špatně...

Jinak souhlasím s poněkud marťanským charakterem "Na", ale to je nakonec
jeho právo ;-)

---
Jirka