OT: placeni poplatku za radio v mobilu (bylo: Re: Lacne a "hlupe" telefony)

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Únor 27 13:44:52 CET 2013

Hanku, diky. Jste jediny kdo reaguje na 1,5 roku stare prispevky (uz Vam
to nekdo vytykal drive). A verte tomu, ze kdybyste zalozil novy
prispevek, bude to lepsi. Mozna Vam nekdo odpovi. Vlastne, kdyz se
budete ptat na takove nesmysly (jako kolik plati CEZ za radio), tak asi
tezko.

Martin Hanek